Formy płatności

Masz kilka możliwości spłaty swojego zobowiązania

Możesz dokonać spłaty całkowitej jednorazowo i cieszyć się wolnością finansową lub jeśli kwota przekracza Twoje możliwości ustalić plan spłat ratalnych: samodzielnie po zalogowaniu na Portal Klienta lub ustalając go wraz z naszym konsultantem poprzez czat lub telefonicznie. Niezależnie od wybranej polubownej drogi spłaty zobowiązania masz dostępne poniższe metody płatności.

Płatności online

Zaloguj się na Portal Klienta, zapoznaj się ze szczegółami swojego zobowiązania i dokonaj płatności online poprzez PayU: przelewem bankowym, BLIKiem, kartą bankową, GooglePay. Środki wpłacone w ten sposób księgowane są natychmiastowo na rachunku, dzięki czemu masz pełną kontrolę nad tym jak spłacane jest Twoje zobowiązanie. Za dokonanie płatności na Portalu Klienta nie pobieramy dodatkowych opłat.

Przelew bankowy

Zachęcamy do regulowania płatności na swój indywidualny numer konta przypisany do sprawy, który znajdziesz w liście, e-mailu lub smsie od nas. Jeżeli nie posiadasz informacji o indywidualnym numerze konta, możesz dokonać wpłaty na ogólny numer rachunku bankowego: 08 1140 1010 0000 5540 5100 1006 Prosimy o wpisanie numeru sprawy w tytule przelewu lub innych danych, które pomogą nam przypisać wpłatę do prawidłowego konta (np. imię i nazwisko, pesel lub adres; itp.). Podanie danych jest dobrowolne, jednakże przyspieszy to przypisanie wpłaty do rachunku. Informacje te będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego. W przypadku przelewu z zagranicy prosimy o podanie kodu BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK