REKLAMACJE
PRA Group Polska dokłada należytej staranności w przypadku identyfikacji i rozpatrywania reklamacji. Naszym celem jest uczciwa obsługa klientów zgodnie z Zasadami dobrych praktyk Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (ZPF), którego jesteśmy członkiem oraz rozpatrywanie reklamacji w transparentny sposób umożliwiający dostarczenie bezstronnych i słusznych decyzji.
DOPUSZCZALNY CZAS UDZIELENIA ODPOWIEDZI NA REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań aby odpowiedź na Państwa reklamacje nie przekroczyła terminu 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji, zgodnie z Zasadami dobrych praktyk Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (ZPF). Powyższy termin może zostać wydłużony do 30 dni kalendarzowych w sytuacji, gdy udzielenie rzetelnej odpowiedzi jest niemożliwe, w szczególności gdy jest uzależnione od przekazania informacji od podmiotów zewnętrznych. W przypadku, gdy udzielenie odpowiedzi na reklamacje nie jest możliwe w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji, zawiadomimy Państwa pisemnie o nowym terminie, który jednak nie powinien przekroczyć 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedzi na reklamacje udzielamy w formie pisemnej lub poprzez e-mail.
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJE?
Jeżeli chcą Państwo złożyć reklamacje dotyczącą sprawy bądź naszych działań prosimy o skierowanie pisma reklamacyjnego na adres PRA Group Polska, ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa lub e-mail: kontakt@pragroup.pl.