Możliwość wyboru odpowiedniej dla Ciebie formy spłaty.

Dowiedz się więcej.

 Skorzystaj z propozycji przygotowanej dla Ciebie!

Zaakceptuj umorzenie

Oszczędzaj pieniądze dzięki propozycji umorzenia, pomoże Ci to lepiej zarządzać swoim zobowiązaniem. Szczegółowe informacje o propozycji umorzenia są dostępne na Twoim koncie.

Jak skorzystać z  umorzenia?

1. Zaloguj się za pomocą PESEL lub NIP oraz numeru sprawy (patrz sms od PRA Group)

2. Wybierz: Spłać jednorazowo z umorzeniem

3. Zapoznaj się z propozycją spłaty z umorzeniem

4. Kliknij Zapłać, aby dokonać płatności online i skorzystać z umorzenia

5. Sprawdź podsumowanie potwierdzenia płatności.

Stwórz swój własny plan spłaty

Zrób to dzięki elastycznemu planowi płatności, w którym wybierasz kwotę i termin, jaki Ci odpowiada. 

Jak ustawić swój plan spłaty?

1. Zaloguj się za pomocą PESEL lub NIP oraz numeru sprawy (patrz sms od PRA Group)

2. Wybierz: Spłać zobowiązanie w maksymalnie 48 ratach bez odsetek

3. Wybierz liczbę miesięcznych rat i kwotę rat dostosowaną do Twoich możliwości, następnie podaj datę pierwszej wpłaty oraz wybierz dzień płatności dla kolejnych rat

4. Przejdź do potwierdzenia danych kontaktowych

5. Następnie przejdź do potwierdzenia planu spłaty

6. Przejrzyj i zaakceptuj skonfigurowany plan

Otrzymasz od nas potwierdzenie, a my wyślemy Ci przypomnienie o płatności przed kolejną płatnością.

Dokonuj szybkich jednorazowych wpłat

Zapłać pełne saldo zobowiązania lub wpłać przystępną, jednorazową kwotę w dowolnym momencie. To jest łatwe i bezpieczne

Jak dokonać jednorazowej wpłaty?

1. Zaloguj się  za pomocą PESEL lub NIP oraz numeru sprawy (patrz sms od PRA Group)

2. Kliknij w Dokonaj szybkiej jednorazowej wpłaty i wpisz kwotę, którą chcesz zapłacić i kliknij Zapłać

3. Następnie Przejdź do płatności PayU i wybierz metodę płatności

4. Wyświetl podsumowanie szczegółów płatności i potwierdź, aby kontynuować

 Zarządzanie swoimi sprawami online jest tak proste jak 1,2,3!

Login-icon-small.png

1. Zaloguj się

Zaloguj się używając swojego numeru sprawy: [numer sprawy] i numeru PESEL.

tick-small.png

2. Zobacz swoje konto online

Zaloguj się, aby zobaczyć ważne informacje o swoim saldzie konta i opcjach (bez wychodzenia z domu, elastycznie i wygodnie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Dokonaj płatności, tak aby pozbyć się zadłużenia raz na zawsze.

 

Otrzymasz od nas potwierdzenie, a my wyślemy Ci przypomnienie o płatności przed kolejną płatnością.

icon_call-1.png

Zaloguj się na swoje strony:

Tutaj znajdziesz więcej informacji uzupełniających:

icon_call-1-question-78px.png

Czy masz pytania?

Rozumiemy, że możesz mieć pytania.

Na naszej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Odwiedź poniższy link, aby uzyskać więcej informacji. 

icon_livechat-1.png

Chcesz z nami porozmawiać?

Nasi przedstawiciele obsługi klienta są gotowi do pomocy.

Zadzwoń do nas :

(+48) 22 276 66 88

Czat na żywo : Od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 20:00